ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΤΗΝΙΑΚΟΣ

Βαγγέλης Ντηνιακός: Το Μετρό μπορεί να έρθει στο Χαϊδάρι!

χ1

Μία συνέντευξη τύπου άρτιας οργάνωσης, σε σχέση με ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζει η πόλη μας  -αυτό της συγκοινωνίας- είχαν την τιμή και την χαρά να παρακολουθήσουν οι τοπικοί συντάκτες του Χαϊδαρίου αλλά και της ευρύτερης περιοχής επέκτασης του, την Τρίτη 15 Δεκεμβρίου στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Χαϊδαρίου.

Την οργάνωση και παρουσίαση της, ανέλαβαν οι επιστημονικοί συνεργάτες της παράταξης «Χαϊδάρι Ξανα» με επικεφαλής τον Βαγγέλη Ντηνιακό και περιελάμβανε μία ολοκληρωμένη πρόταση για την επέκταση του ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι

Ένας διδάκτωρ Δομοστατικός (Β. Καρατζαφέρης), ένας Ηλεκτρολόγος Μηχανικός (Νεκτάριος Σαρούκος) ένας Πολεοδόμος-Χωροτάκτης( Κώστας Κυρίμης) αλλά και ένα στέλεχος της εταιρείας «Αττικό Μετρό» -εδώ και 20 χρόνια- η γεωλόγος Μένια Μπενίση αποτέλεσαν την ομάδα σχεδιασμού που στάθηκε έτοιμη να απαντήσει σε όλα τα ερωτήματα που εκφράστηκαν, σε μια μελέτη που θα μπορέσει να συμβάλει στην δημιουργία ενός καλύτερου τρόπου ζωής για την πόλη μας και ευρύτερα για την Δυτική Αττική.

 

ΒΝ-5

Ο επικεφαλής της παράταξης «Χαϊδάρι Ξανά» Βαγγέλης Ντηνιακός σημειώνοντας την σπουδαιότητα της επέκτασης της γραμμής του ΜΕΤΡΟ στην πόλη μας τόνισε από την πρώτη στιγμή πώς δεν έχει καμία ανταγωνιστική διάθεση απέναντι στην Δημοτική Αρχή ευχόμενος μάλιστα να ξεκινήσει άμεσα η υλοποίηση του έργου, που ήδη έχει αιτηθεί να συζητηθεί μέσα απο έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

 

Η πρόταση του Βαγγέλη Ντηνιακού

-Επέκταση της γραμμής του Μετρό προς το Χαϊδάρι από το Σταθμό είτε της Ανθούπολης, είτε από τον σταθμό της Αγίας Μαρίνας, είτε μέσω Λεωφόρου Αθηνών, συνδυαστικά ή μεμονωμένα βάσει των αποτελεσμάτων των αναγκαίων τεχνοοικονομικών μελετών.

-Ο νέος σταθμός του Μετρό να κατασκευαστεί σε κεντροβαρικό σημείο της πόλης επί της Λεωφόρου Αθηνών στη συνάντηση των συνοικιακών ενοτήτων, Κέντρου – Προφήτη Ηλία, Δάσους, Γρηγορούσας – Αϊ Γιώργη και Κουνελίων πλησίον των κεντρικών οδικών αρτηριών Αγωνιστών Στρατοπέδου, Γεωργίου Παπανδρέου, Κύπρου, Φαβιέρου και Ρίμινι.

-Να υπάρξει ταυτόχρονα πρόβλεψη υπέργειας ή υπόγειας επέκτασης με ενδιάμεσους σταθμούς προς τον Σκαραμαγκά όπου εκεί ως τερματικός σταθμός στην Πύλη εισόδου προς Αθήνα θα εξυπηρετεί τον πληθυσμό του Θριάσιου Πεδίου αλλά και όλους τους επισκέπτες από τη Νοτιοδυτική Ελλάδα προς την Πρωτεύουσα.

 

Β.Ν3

Διαβάζοντας κάποιος τα παραπάνω άμεσα αντιλαμβάνεται πώς για να υλοποιηθούν χρειάζεται πολύ προσπάθεια και πολύς χρόνος. Την σημασία τους υπερτόνισε ο Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης «Χαϊδάρι Ξανά» Βασίλης Καρατζαφέρης.

 Πρέπει να προλάβουμε τους χρόνους…

Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως κάποιες γραμμές επέκτασης του ΜΕΤΡΟ διεκδικούνται ήδη από «μνηστήρες» και η Αττικό ΜΕΤΡΟ πρέπει να στοιχειοθετήσει τους λόγους που κάποιες διαδρομές κρίνονται πιο προσοδοφόρες για αυτή αλλά και πιο αναγκαίες για τους πολίτες.

Αναφερόμενος στην υπάρχουσα πρόταση του 2006 που αφορά την γραμμή 7 (Χαϊδάρι –Άλιμος) ο Β. Καρατζαφέρης τόνισε πώς για να ξεκινήσει ένα τέτοιο έργο χρειάζεται περίπου 10 με 15 χρόνια. Αν ξεκινήσει από την πόλη μας ο χρόνος θα μπορούσε να μειωθεί ίσως και στα 6 χρόνια.

Η γραμμή 4 για παράδειγμα «Άλσος Βεϊκου-Γουδή» που θα ξεκινήσει το 2016 στο πέρασμα της από τον σταθμό της Ακαδημίας δίνει την δυνατότητα επέκτασης. Οι μέχρι τώρα προτάσεις που έχουν τεθεί στο τραπέζι είναι αυτές της επέκτασης προς Συγγρού ή Πειραιώς ενώ ο δήμος Καλλιθέας πιέζει για να καταλήξει στα σύνορα του.

«Εδώ πρέπει να τεθεί η δική μας πρόταση» σημείωσε ο Β. Καρατζαφέρης και «…να αγωνιστούμε για να διεκδικήσουμε την επέκταση προς Λ. Αθηνών –Σκαραμαγκά».

Ο ίδιος ισχυροποίησε την επιχειρηματολογία του με την εξυπηρέτηση των ΤΕΙ αλλά και την δημιουργία ενός σταθμού που θα αποτελέσει μια καίρια είσοδο για το ρεύμα εισόδου από την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα προς στην Αθήνα με μέσο σταθερής τροχιάς.

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 4

χ1

 

Χ4Τα παραπάνω στήριξε ως στέλεχος της εταιρείας «Αττικό Μετρό» και η γεωλόγος Μένια Μπενίση όπως και την γραμμή 5 «Ηλιούπολη-Λιόσια» που βρίσκεται σε στάδιο μελέτης και γεωτρήσεων.

 

ΑΤΤΙΚΟ-ΜΕΤΡΟ

 

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΑΣ

Χ2

Χ3

Πρόκληση… η έλλειψη ΜΕΤΡΟ, στην πόλη μας

Είναι ενδεικτικό πώς ο δήμος μας είναι από τους λίγους που στερούνται τις υπηρεσίες του ΜΕΤΡΟ παρότι έχουν γίνει αρκετές επεκτάσεις του. Η περιοχή που προτείνεται για την κατασκευή του νέου σταθμού είναι τα 15 στρέμματα του Πάρκου Ιστορικής Μνήμης (κοντά στην Τροχαία Αιγάλεω). Σκεφτείτε μόνο πώς το συγκεκριμένο σημείο θα εξυπηρετεί 4 κεντρικές ενότητες της πόλης μας. Το Κέντρο, το Δάσος τα Κουνέλια και την Γρηγορούσα. Μαζί με αυτές, μπορούν να εξυπηρετηθούν και υπερτοπικές λειτουργίες όπως το Αττικό Νοσοκομείο και τα δύο ψυχιατρεία

Ο επικεφαλής της παράταξης «Χαϊδάρι Ξανά» Βαγγέλης Ντηνιακός σημείωσε πώς το έδαφος κρίνεται ιδιαίτερα εύφορο μετά τις συναντήσεις που είχε με τον πρόεδρο του ΑΣΔΑ και δήμαρχο Περιστερίου Ανδρέα Παχατουρίδη αλλά και τον αντιπεριφερειάρχη Δυτικής Αθήνας Σπ. Τζόκα, τονίζοντας πώς θα επισπεύσει και συναντήσεις με γειτονικούς δήμους για την επίτευξη ενός στόχου που θα εξυπηρετεί τους κατοίκους του Χαϊδαρίου και ευρύτερα της Δυτικής Αθήνας.

«Πιστεύοντας ότι θα εγκριθεί η πρόταση μας, αν και γνωρίζουμε ότι όλα προς τη Δυτική Αθήνα είναι δύσκολα, διαβεβαιώνουμε ότι θα στηρίξουμε μαχητικά τον αγώνα ενάντια στις δυσκολίες που μπορεί να υπάρξουν» τόνισε χαρακτηριστικά.

(Του Π. Νιζάμη, Χαϊδάρι 24 Ώρες )